fredag 24. oktober 2008

maybe six feet aint so far down ?

Oisann. I dag begynte vi klokken kvart på 9 og sluttet ti over 4! Det var en veldig lang dag. 11+ var borte fra skolen i dag i klassen, så ganske rolige omgivelser, men anyway. Jeg spiller jo bass i valgfagbandet på skolen, og.. ja, jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg endte opp med å spille bass! Har spilt det i kanskje 1 år, men halo, jeg kan mye mer gitar. Men det er nå slik at jeg har blitt bassjente da, og i dag fant jeg ut at valgfagbandet skal spille foran skolen på OD-dagen. Guri, vi har jo såvidt øvd også skal vi plutselig fremføre en god del sanger, hva er detforno? :-P

Jeg kom hjem halv 5, og sovna til klokken halv 7. Var så utrolig trøtt, men det var chill å sove litt da :-). Heldigvis kunne Camilla orne Lakrisen. Han var urein i går, så jeg kunne ikke fått ridd uansett. Håper han snart blir bedre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hva betyr at en hest er urein? :S

Ane Emine sa...

Er den hest urein, er det sånn litt halt. Altså ikke 'rein' som er når den går helt normalt ;- )