fredag 24. oktober 2008

HELE ÅRET:
1. Har du vært i noe forhold dette året? Ja
2. Har du feiret bursdagen din enda? Ja, i april
3. Kysset to personer på en kveld? Ja
4. Vært på en diett? Nei
5. Møtt en spesiell som har endret livet ditt? På en måte
6. Vært utenlands? Kun Sverige 8-)
7. Hva tenker du på nå? Hytteturen med Hanna i Sverige! :)
8. Klemt noen? Hver dag! :-D
9. Sovet i en annens seng? Ja
10. Fått en jobb? Ja !
11. Gjort noe du har angret på? En god del faktisk

SISTE:
Den siste personen du ga en klem? Cathrine
Siste personen som ringte deg? Cecilie
Når var siste gangen du følte deg dum? Tidligere i dag :-p jeg gjør så mye rart XD

FAKTA:
1. Hjemby? Ski
2. Alder? 15
3. Frisyre? Mellomblond (egentlig naturlig lysere). Oppklipt og noe lugg.
4. Øyefarge? Knall blå
5. Høyde? 175 cm
6. Humør? Flest vil si jeg er glad og hyper hele tiden, men er mer sånn "lei" inni ofte..
7. Hvor vil du helst være? Nå vil jeg helslt være med HEA til hellas.. haha
8. Hva var det siste du drakk? Vann

TING OM MITT KJÆRLIGHETSLIV:
1. Har du noen gang vært forelsket? Ja
2. Tror du på kjærligheten? Ja
3. Har du noen gang fått ditt hjerte knust? .. JAA
4. Har du noen gang knust noens hjerte ? Det vet jeg ikke egentlig
5. Har du noen gang falt for din beste venn? Nei
6. Har du noen gang likt noen uten å fortelle dem? JA
7. Er du redd for forpliktelser? Ikke særlig
8. Har du hatt fler enn 5 faste forhold i ditt liv? Nei

FØLELSER:
1. Savner du noen akkurat nå? Det gjør jeg.
2. Er du lykkelig? Nei
3. Spiser du noe nå? Nei
4. De siste ordene du sa til pappaen din: umm, jeg husker ikke.
5. Siste sangen du sang: Rascal Flatts - what hurts the most
6. Den siste tingen du lo av: Fred på youtube 8-)
7. Den siste tingen du sa: Mø :-P
8. Den siste personen du gråt for: hehehe
9. Hvilken bakgrunn har du på dataen akkurat nå: Liverpool FC <3
10. Fått en jobb? Yeah
11. Setning du bruker mye: "vettuhva?" ..

HAR DU NOEN GANG:
Sagt: "Jeg elsker deg": Elsket som venn - ja
Drømt noe skikkelig rart, og så opplevd det dagen etterpå: På en måte! Haha!
Framtidig datters navn: Oline eller Nemine :-)
Hva har du på deg når du sover? Umm, stor t og boxer :-D

Ingen kommentarer: