onsdag 22. oktober 2008

I can't stop the rain

Var ikke på skolen, var på sånn besøk av VG skole. Besøkte Drømtorp VG medier. Har blitt fint der nå, men jeg skal ikke gå der uansett. Magnus, TomChr og jeg ble selvfølgelig forlatt i kantinen av de andre elevene som besøkte. Vi lette og lette, gikk kanskje rundt i hele bygningen 10 ganger! Til slutt etter mye leting så dro vi bare. Gutta ble med hjem.

Hadde dressurtrening i dag, og HALO! Det dyret er helt rabiat XD før det blir kaldere så har han alltid en sånn 'periode' hvor han er helt rabiat. Skikkelig sprek! Glad jeg ikke er typen som gir meg, er vell utrolig lett å bare gi opp når han er sånn. Bukkeannfall, kasting på hodet og mye sjo og hei på gedigen hest som er litt heit i toppen ser kanskje ikke fullt så chill ut! Hehe, glad jeg ikke er den lettskremte typen..

Ingen kommentarer: