tirsdag 7. oktober 2008

If i were you ..

Å sjo og hei! I går kveld ble jeg sittende til langt på natt for å øve på naturfagsprøve 8-) Hadde så lyst til å få til en grei karakter, og jeg er jo ikke den som er flinkest til å få med meg ting på skolen, såeh. Prøven gikk vell greit, fikk med det jeg skulle og litt til men tror ikke jeg burde forvente noe særlig god karakter :-p. jessjess. Klokken 1600 løpte Thea B. og jeg hjømarunden - igjen! Vi er så flinke så! hehe. Dro til dyret som var noe ufattelig sprek, så måtte bare la han løpe fra seg i ridehuset. Jeg filmet med mobilen, så skal legge ut video av hans lille "utbrudd" i hallen. Seriøst, den hesten er ikke mye klok når han har stått et par dager! haha! men skal nok ikke klandre han, det var jo jeg som ikke har fått ridd noe særlig denne helgen.. JEJE!

1 kommentar:

Ane Emine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.