mandag 6. oktober 2008

Dagen i dag

I dag var det 3° når jeg gikk til skolen. Hadde på meg seilerjakken, for visste at det kom til å bli sol og varmere utover dagen, og det ble det! I morgen melder det 0° og surt, da tror jeg boblejakken må på!
Begynte halv ti, og jeg klarte selvfølgelig komme en halv time for tidlig. Første mandag etter høstferie var tungt, men gikk jo på et sett. Siste språktimen bare orket jeg ikke, så dro hjem 8-P. Hadde en god del å gjøre, og heldigvis kunne snille Camilla ordne Lakrisen for meg i dag! I morgen har vi naturfagprøve, så må øve som en gal tror eg.

hm, jeg bruker jo varm dunjakke NÅ, og nå er det jo plussgrader. Hva i alle dager skal jeg bruke når det faktisk blir -10°? XD

3 kommentarer:

Anonym sa...

aiai , kaldt vær er aldri gøy
-Iben

Anonym sa...

søøtt bilde daa ....<3

Ane Emine sa...

tehe, kaldt ja. takk :P