onsdag 19. november 2008

KLEMENTIN <3

Hoh, nå sitter jeg her og holder på å sovne 8p Er så trøtt og ser ikke ut om dagen! One Three Hill er det eneste som holder meg våken i dette sekund, selv om jeg har sett alle sesongene sånn ca tuusen ganger! Haha OTH nørd gange tusen. Hva skjer med å si gange tusen? x ) Hvertfall, nå skal jeg chille i en time til, så må jeg til det fjasetrollet Lakris. Har dressurtrening klokken kvart på 6, og jeg døør hvis han er skada i hodet i dag. Det er så slitsomt og hardt når han bare står imot, hodet i værs, står imot og bare.. ikke er lakris! Heldigvis er han ganske kul om dagen, så går nok bra! hååperjeg 8D Kommer ikke som noe sjokk om han har lyst å være drittunge, hesten blir jo som eier'n ellerno -_-'. I dag, phueh, jeg tror seriøst at hannakokain og anemorfin har seriøst kraftige hjerneskader. vi har så siinsykt til de grader ekstremt pussig og ikkesnakkom intern humor at det er til å LE AV 8D -_- Men hey, latter forlenger livet og det er mye mer morsomt å le av de som gir oss de najse blikkende og greier og greier, og ingen som ler så mye av ingenting som hanna&jeg i Ski 8p det må jeg si (I) vell, bloggast 8-D

Ingen kommentarer: